close

  

Had a bad day again
又是令人難過的一天

She said I would not understand
她說我不了解她

She left a note that said I'm sorry, I...
只留下一張紙條, 上面寫著: 對不起...

Had a bad day again
又是糟糕的一天 (真糟糕, 又來了...)

She spilled her coffee broke her shoelace
咖啡灑了一地, 氣到鞋帶也扯斷

Smeared the lipstick on her face
甚至口紅都塗到臉上了

Slammed the door and said I'm sorry, I...
碰的一聲, 用力關上門, 她說很抱歉...

Had a bad day again
我真的覺得很糟

 

 

And she swears there's nothing wrong
她信誓旦旦的說, 一切都很好, 我並沒有做錯什麼

I hear her playing that same old song
我知道她又再玩她的老把戲

She puts me off and puts me on
她早已對我厭倦了, 但卻假裝沒這回事

Had a bad day again
又是很賽的一天

She said I would not understand
她說我根本就不懂她

Left a note that said I'm sorry I...
只留下一張紙條, 上面寫著: 對不起...

Had a bad day again
我的心情糟透了...

No...
不...

 

 

And she swears there's nothing wrong
她說我們之間真的沒什麼問題, 一切都很好

I hear her playing that same old song
我聽她在放屁

She puts me off and puts me on
根本就想把我甩了, 但仍在裝傻

Oh I had a bad day again
這次我真的覺得糟透了

She said I would not understand
她說我一點都不了解她

She left a note that said I'm sorry, I...
只留了一張紙條, 上面寫著: 對不起...

Had a bad day again
今天真的很糟 (難道是我搞砸了?)

She left a note that said I'm sorry, I...
她留下一張紙條, 上面寫著: 我很抱歉...

Had a bad day...
真是令人難過的一天...

Uh huh......Alright
好吧, 我們就這樣吧

 


歌詞皆為本人翻譯,未經同意不得轉載!
*若翻譯有誤歡迎指正
*不定期發布新文章

arrow
arrow

    Jean 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()